05/03/2010

Jaký byl Louskáček 2009


A je to, reklamní ceny Louskáček 2009 byly před pár dny definitivně rozdány. Někdo odešel s prázdnou, někdo s plnou náručí, každý však měl o čem zas na chvíli přemýšlet. Třeba o tom, že známkou profesionality je i projevení respektu kolegům z oboru, obvzlášť pokud přijeli jako hosté z jiných zemí.

Letos poprvé měla soutěž díky iniciativě nově vzniklé Asociace digitálních agentur i samostatné kategorie pro online práce. Byla sestavena speciální porota, v níž zasedli odborníci na digitální řešení. Mezi nimi i náš kreativní ředitel Antonín Parma, jako předseda této poroty byl vybrán Eda Kauba.

Všechny online kategorie měly mnoho přihlášených prací, je tedy vidět, že toto rozšíření bylo přínosem pro celou soutěž a ocenilo ho mnoho agentur, i těch dosud působících hlavně v offline marketingu.

Na závěr se musíme pochlubit naším vlastním úspěchem, kterým je zisk celkem 2 bronzových Louskáčků za práce Osvald poslouchá a web pro ČMSS a jedním sdíleným stříbrným Louskáčkem za spolupráci na projektu Dobrá doména, který pochází z kreativní dílny agentury Scholz & Friends Praha.

No comments: