14/06/2010

Billboard yourself: složte si svůj hudební portrét

Poslední dobou rostou interaktivní billboardy jako houby po dešti. S dalším zajímavým kusem přišla i brazilská agentura Almap/BBDO pro hudební magazín Billboard.

Kampaň začala představením ikon známých hvězd hudební scény složených z nespočtu miniaturních podobizen hudebníků, kteří je zásadně ovlivnili. Pro vytvoření obrazu byly použity tři základní barvy – červená, zelená a modrá. Každá z nich zastupovala jednu hvězdu a zároveň intenzitou barvy určovala její důležitost .

Následně byl do vybraného rockového baru instalován interaktivní panel, který snímal uživatele stojící před ním a umožňoval jim namíchat si z hudebníků, kteří ovlivnili je samotné, svůj vlastní barevný mix. Na základě tohoto výběru panel vygeneroval obraz složený z ikon, který nejenom kopíroval pohyby uživatelů, ale umožňoval jim také si jej přiblížit natolik, že byly viditelné jednotlivé portréty. Uživatelé si navíc mohli libovolně zapózovat a vyfotografovat se. Své fotky pak mohli rovnou nahrát na Flickr, kde vznikl speciální photostream.

Na tento interaktivní panel se stála fronta a photostream se hezky plnil. Klasiky pak potěší, že ačkoliv celý koncept funguje na výsostně digitální bázi, jednotlivé umělce si uživatel volil otáčecím knoflíkem. Tleskáme za dobře zpracovanou technologii, škoda jen, že panelů nebylo víc.

No comments: